Urząd Stanu Cywilnego

Ewidencja Ludności

Działalność gospodarcza

Młodzieżowa Rada Gminy Malczyce

Rejestr uchwał

Rejestr zarządzeń

Ochrona środowiska

Konsultacje Społeczne

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Statystyki

mod_vvisit_counterDzisiaj1553
mod_vvisit_counterWczoraj1344
mod_vvisit_counterTen tydzień11117
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień7057
mod_vvisit_counterTen miesiąc49079
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc40724
mod_vvisit_counterWszystkie3688113

Aktualnie: gości 25, 
botów 1 połączonych
Twój IP: 3.234.143.63
Dzisiaj: Mar 29, 2024


Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu (IK) w ramach projektu pn. „Zapewnienie wysokiej jakości transportu publicznego w Gminie Malczyce poprzez zakup niskoemisyjnych, nowoczesnych autobusów”, realizowanego w... - unieważniony PDF Drukuj

ZAPYTANIE OFERTOWE na: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu (IK) w ramach projektu pn. „Zapewnienie wysokiej jakości transportu publicznego w Gminie Malczyce poprzez zakup niskoemisyjnych, nowoczesnych autobusów”, realizowanego w ramach PRO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie: 3.4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – konkursy horyzontalne – nabór na OSI - II.

 

 

Załączniki:
PlikOpisDodałRozmiar
Pobierz (Zapytanie ofertowe Inzynier kontraktu.pdf)Zapytanie ofertowe Inzynier kontraktu.pdf Redaktor13886 Kb
Pobierz (Zał. 1.docx)Zał. 1.docx Redaktor240 Kb
Pobierz (zał 3-7.docx)zał 3-7.docx Redaktor245 Kb
Pobierz (Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf)Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf Redaktor425 Kb
Pobierz (Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania.pdf)Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania.pdf Redaktor323 Kb

Liczba odwiedzin: 918
Osoba, która wytworzyła informację: Redaktor
Osoba, która odpowiada za treść: Redaktor
Osoba, która opublikowała informację: Redaktor
Data wytworzenia informacji: 2019-08-07 08:01:57
Data udostępnienia informacji: 2019-08-07 10:03:37
Data ostatniej modyfikacji: 2019-09-03 07:05:45
Dziennik zmian